Hoteller

Hotel-branchen er kendetegnet ved at have mange tidskrævende, administrative arbejdsopgaver. Langsommelig, manuel registrering af løntimer med et hav af specialtillæg bliver med Tamigo erstattet af et effektivt online workforce management system. Her bliver arbejdstunge opgaver med at lægge vagtplan, udregne lønomkostninger og udfylde timesedler med korrekte tillæg automatiserede. Det betyder, at hotellets personale og ledende nøglemedarbejdere med Tamigo får de bedste rammer for at optimere et af hotel-branchens vigtigste konkurrenceparametre: Kundeoplevelsen.

Prøv Gratis

Fokusér din indsats

Tamigo tilbyder som en af de eneste workforce management-systemer uhindret adgang til alle relevante oplysninger på tværs af organisationen. Derfor kan du hurtigt få et samlet, opdateret overblik over vagtplanlægning og lønomkostninger i de ønskede afdelinger - alle oplysninger er samlet ét sted.

Direkte kommunikation

Via Tamigo App har dine medarbejdere altid adgang til den nye vagtplan, personaleinfo og ledige vagter. Tamigo giver desuden mulighed for individuelle sprogindstillinger på både web og app. Brug opslagstavlen, som alle medarbejdere ser ved log ind, til at fortælle om f.eks. dagens konkurrence, månedens kampagne eller udvidede arbejdstider.

Online stempelur

Lad medarbejderne stemple ind og ud via Tamigo Touch online stempelur og vær sikker på, at medarbejdernes timer bliver registreret korrekt uden risiko for fejl ved manuel udfyldning af timesedler. Udbetal efterfølgende kun løn for medarbejdernes faktiske vagter og spar mange lønkroner.

”I sidste ende skal jeg bare godkende det, medarbejderne allerede selv har fundet ud af, og det er genialt.”
Souschef på Danhostel Helsingør, Nicolai Stubtoft

Sådan kommer du hurtigt i gang

Det er nemt at komme hurtigt i gang med Tamigo. Book en gratis 30 dages prøveperiode, hvor du med fuld adgang til telefonisk support opretter medarbejdere, lægger vagtplaner og registrerer fravær. Når prøveperioden er slut, har du allerede implementeret Tamigo i driften og kan uden problemer fortsætte med en abonnements-aftale
Hvis din forretning kræver lidt mere hjælp i opstartsfasen, kan vi i Tamigo tilbyde dig en række billige serviceydelser. Som opstartsvirksomhed kan du enten booke et personligt møde, hvor vi sammen klarlægger dine behov i forhold til Tamigo. Du kan også købe en workshop for dig og dine nøglemedarbejdere - derefter er alle medarbejdere oprettet og har adgang til opdaterede vagtplaner.
Til kædevirksomheder tilbyder Tamigo at håndtere hele processen omkring implementering, dataoverførsel, sømløs integration til lønsystem og oplæring af driftansvarlige. Vi udarbejder sammen en køreplan for processen, hvorefter vi på baggrund af jeres specifikke behov og ønsker skræddersyr et forløb. Målet er at tilføre din kædevirksomhed mest værdi - hurtigst muligt.

Tamigo anbefaler denne pakke til din branche

Starter

Kom godt og nemt i gang

Fra 299 DKK

Per afdeling per måned

Professional

Få fuld adgang til alle funktioner i Tamigo

Fra 449 DKK

Per afdeling per måned

Enterprise

Til kæden, der vil have et bedre overblik

Kontakt for pris

Prøv det nu helt gratis!

;