Smart workforce management
til moderne retailkæder

Gør workforce management til en konkurrencemæssigfordel med tamigo. Maksimer produktiviteten og fasthold medarbejderne på lang sigt.

Derfor vælger retailkæder tamigo

tamigo bruges af retailkæder i hele Europa til at øge medarbejderfastholdelsen med smart planlægning og transparent kommunikation.

 

Vores cloud-baserede løsning giver alle stakeholdere - fra HR og lønadministration til distrikts- og butikschefer - værktøjer til at træffe bedre beslutninger. Uanset om det drejer sig om at undgå underbemanding eller benchmarking af KPI'er mellem teams. 

 

I mellemtiden får medarbejderne i butikkerne en brugervenlig app til kommunikation og selvbetjening.

Spar tid, reducer administrationen, og øg engagementet

Giv dine ledere smartere planlægningsværktøjer 

Vagtplanlægning i tamigo er baseret på virksomhedsdata, ikke på intuition.

 

Indarbejd salg, budgetter, forventet efterspørgsel og vigtige KPI'er - såsom lønomkostninger, uproduktive time og salg pr. samlet time - i din planlægning. Det giver ledere det komplette billede, som de har brug for, for at maksimere effektiviteten og minimere under- eller overbemanding.

 

Når først vagtplanlen er lagt, har lederne kontrol over ændringer, fravær og vagtbytte. Personalet kan selv byde på ledige timer eller bytte vagter.

 

Det betyder mindre manuel administration for alle, mere fleksibilitet og en mere engagerede medarbejdere.

Optimering af processer i hele virksomheden

Med tamigo kan du vedligeholde landespecifikke lønkonfigurationer og HR-politikker i én enkelt løsning.

 

Kombineret med vores præcise registrering af arbejdede timer, fravær, mv. sparer jeres lønteam store mængder tid. Og sikrer præcise lønudbetalinger for hver enkelt medarbejder.

 

Du kan integrere tamigo med jeres kasseapparat/POS, men også enhver anden software, I bruger. Fra HR- og ERP-systemer til rekrutterings- og læringsplatforme.

 

Etabler et sømløst flow af driftsdata på tværs af hele jeres virksomhed.

Når nogen ringer til hovedkontoret i dag, ser vi på det samme system. Papiret er væk, og alt kører digitalt. Det giver mere gennemsigtighed, sikkerhed og tillid for vores medarbejdere.

Philipp Schockenhoff

HR teamleder, Bijou Brigitte 

Engager jeres medarbejdere

Transparens og fleksibilitet i hele jeres virksomhed

Med tamigo kan distrikts- og butiksledere:

 

  • Nå medarbejdere via SMS, notifikationer eller beskeder i appen
  • Sende meddelelser til bestemte afdelinger eller grupper af medarbejdere
  • Give medarbejderne besked omgående om ændringer i vagtplanen
  • Kommentere på vagter (f.eks. "Husk at promovere den nye kollektion") 
  • Sammenligne personaleomsætning og fravær på tværs af lokationer

Tillid og selvbetjening for medarbejderne

I tamigo-appen kan medarbejderne:

 

  • Få adgang til en digital og altid opdateret vagtplan 
  • Administrere deres fravær og ferie
  • Tjekke ind og ud på vagter via det digitale stempelur
  • Chatte en-til-en med kolleger og ledere
  • Holde sig orienteret om nyheder og opdateringer om virksomheden

Gratis checkliste til workforce management i retailkæder 

Leder I en ny workforce management løsning og føler I jer overvældede? Vi har lavet en praktisk tjekliste med 32 vigtige funktioner, som jeres workforce management software skal have.

Den komplette pakke til retailkæder

Vagtplanlægning og fraværshåndtering 

Medarbejder-app og digitalt stempelur 

Lønsimulering, brugerdefinerede KPI'er og rapporter 

Integrationer til løn-, POS- og ERP-systemer

Book en gratis demo 

Vil I se tamigo i aktion? Udfyld formularen herunder og vi kontakter jer for at finde et tidspunkt, som passer.