Gør workforce management til en konkurrencemæssigfordel med tamigo. Maksimer produktiviteten og fasthold medarbejderne på lang sigt.
tamigo bruges af retailkæder i hele Europa til at øge medarbejderfastholdelsen med smart planlægning og transparent kommunikation.
Vores cloud-baserede løsning giver alle stakeholdere - fra HR og lønadministration til distrikts- og butikschefer - værktøjer til at træffe bedre beslutninger. Uanset om det drejer sig om at undgå underbemanding eller benchmarking af KPI'er mellem teams.
I mellemtiden får medarbejderne i butikkerne en brugervenlig app til kommunikation og selvbetjening.
Vagtplanlægning i tamigo er baseret på virksomhedsdata, ikke på intuition.
Indarbejd salg, budgetter, forventet efterspørgsel og vigtige KPI'er - såsom lønomkostninger, uproduktive time og salg pr. samlet time - i din planlægning. Det giver ledere det komplette billede, som de har brug for, for at maksimere effektiviteten og minimere under- eller overbemanding.
Når først vagtplanlen er lagt, har lederne kontrol over ændringer, fravær og vagtbytte. Personalet kan selv byde på ledige timer eller bytte vagter.
Det betyder mindre manuel administration for alle, mere fleksibilitet og en mere engagerede medarbejdere.
Med tamigo kan du vedligeholde landespecifikke lønkonfigurationer og HR-politikker i én enkelt løsning.
Kombineret med vores præcise registrering af arbejdede timer, fravær, mv. sparer jeres lønteam store mængder tid. Og sikrer præcise lønudbetalinger for hver enkelt medarbejder.
Du kan integrere tamigo med jeres kasseapparat/POS, men også enhver anden software, I bruger. Fra HR- og ERP-systemer til rekrutterings- og læringsplatforme.
Etabler et sømløst flow af driftsdata på tværs af hele jeres virksomhed.
Når nogen ringer til hovedkontoret i dag, ser vi på det samme system. Papiret er væk, og alt kører digitalt. Det giver mere gennemsigtighed, sikkerhed og tillid for vores medarbejdere.
Philipp Schockenhoff
HR teamleder, Bijou Brigitte
Engager jeres medarbejdere
Transparens og fleksibilitet i hele jeres virksomhed
Med tamigo kan distrikts- og butiksledere:
Tillid og selvbetjening for medarbejderne
I tamigo-appen kan medarbejderne:
Gratis checkliste til workforce management i retailkæder
Leder I en ny workforce management løsning og føler I jer overvældede? Vi har lavet en praktisk tjekliste med 32 vigtige funktioner, som jeres workforce management software skal have.
Den komplette pakke til retailkæder
Book en gratis demo
Vil I se tamigo i aktion? Udfyld formularen herunder og vi kontakter jer for at finde et tidspunkt, som passer.