Online timeseddel med tamigo: spar tid og penge

Registrer jeres medarbejderes arbejdstimer med tamigo. Timesedlerne bliver udfyldt automatisk med medarbejderners tjek-ind-og-ud-tider, og du kan let lav rettelser i forhold til de planlagte vagter.
Ret vagterne til, eksempelvis ved for sent fremmøde, sygdom eller overarbejde. Når dagen er omme, kan timesedlen lukkes og registreringerne er klar til at køre til løn!

  • Hold styr på den faktiske arbejdstid – ikke bare den planlagte
  • Sammenlign jeres faktiske arbejdstid med det, der var planlagt
  • Tilføj dine kommentarer til dagen direkte på timesedlen
  • Den faktiske arbejdstid gøres automatisk klar til lønsedlen med et enkelt klik
  • Få udførlige rapporter over de faktisk arbejdede vagter
  • Dokumentér ændringer og hold styr på de reelle arbejdstider ved at godkende timesedler

Prøv tamigos gratis i 30 dage – ingen kreditkortoplysninger nødvendige. Udfyld formularen til højre og adgang med det samme!


Se vores Center for Databeskyttelse for flere oplysninger om sikkerhed.

Prøv tamigo gratis i 30 dage: Få adgang med det samme

Jeg har læst og accepteret tamigo's fortrolighedspolitik.
Er din virksomhed allerede kunde?Log på her

Hold styr på vagtplanlægning, timeseddel, fraværshåndtering, stamdata, medarbejderkommunikation og meget mere med tamigo

Din virksomhed får med tamigo en løsning til vagtplanlægning, fraværshåndtering, performance, medarbejderkommunikation, HR, stamdata, økonomi og forecasts – kombineret i én samlet cloud-baseret workforce management løsning.

 

Med tamigo kan din virksomhed, nemt komme i gang med:

  • Gemme og vedligeholde al vigtig information til HR, herunder master-data, kontrakter, løn, kompetencer og tilgængelighed
  • Lægge vagtplaner i overensstemmelse med din virksomheds økonomiske mål og dine medarbejderes kontrakter, kvalifikationer og tilgængelighed
  • Holde styr på fraværsønsker og få fuldt overblik over alt fravær, såsom ferier og sygefravær, så medarbejdere altid kan føle sig taget højde for
  • Registrere den faktiske arbejdstid, pauser, overtid mm. i timesedlen
  • Lade ansatte stemple ind og ud, og få det fulde overblik over hvem der er på arbejde hvornår
  • Beregne den faktiske arbejdstid og eksportere en korrekt lønfil til din virksomheds lønsystem
  • Bevar overblikket over dit arbejde, hvor end du er med tamigos app, så du kan træffe beslutninger på farten
  • Integrere løn-, HRM-, PoS-systemer og lignende til tamigo.